Record publicitari obtingut sense cap tipus d'ajuda que serveixi per a estimular la memòria i facilitar la capacitat de record de la persona investigada. [...]
Record publicitari obtingut mitjançant algun tipus d'ajuda que serveixi per a estimular la memòria i facilitar la capacitat de record de la persona investigada. [...]
Qüestionari que l'enquestat pot respondre sense la intervenció o l'ajuda de l'enquestador, que s'utilitza especialment per a fer enquestes per correu i en accions de màrqueting directe. [...]
Comptabilitat que ajuda a portar la gestió d'una empresa i a controlar els costos de producció computant adequadament els costos i els beneficis dels seus productes i la rendibilitat del seus negocis. [...]
Característica de naturalesa humana que s'associa a una marca, que ajuda a configurar-ne la identitat, a diferenciar-la d'altres i a definir la manera de presentar-se, actuar i expressar-se en relació amb els seus públics. [...]
Màrqueting orientat a establir relacions sòlides i duradores amb els consumidors, que permetin satisfer-los d'una manera efectiva i aconseguir-ne la fidelitat, amb l'ajuda de les tècniques d'informació modernes i de les bases de dades relacionals. [...]
Percentatge d'individus que, en una enquesta per a determinar la notorietat d'una marca, n'esmenten espontàniament el nom, sense cap mena d'ajuda ni suggeriment, quan se'ls demana que enumerin les marques que coneix d'un producte o servei concret. [...]